دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: mehrnoosh1
تاریخ: 1389/7/9
تعداد بازديد : 6610

AMAZON

در نگاه اول ممکن است فکر کنید این فلش نقش خاصی ندارد. ولی معنای آن این است که در وب سایت آمازون همه چیز از a تا z وجود دارد و همچنین لبخندی که بر چهره مشتری می نشیند در آن نمایان است.

Eighty 20

Eighty-20 (هشتاد - بیست) یک شرکت مشاوره کوچک است که مدل سازی مالی در سطح بالا را، همانند برخی پایگاه های اطلاعاتی قوی انجام می دهد. زمینه کاری آنها بسیار وابسته به اعداد و ارقام است و بر قدرت برخی الگوریتم های مهم تکیه دارد، و آرم این شرکت برای رساندن این مفهوم طراحی شده است. ممکن است اول فکر کنید که 20% مربع ها سیاه شده اند، ولی بعد از شمردن معلوم می شود که چنین نیست! رمز این لوگو در آن است که اگر خانه های سیاه را 1 و خانه های سفید را 0 در نظر بگیریم، خط بالایی معادل 1010000 و خط پایینی معادل 0010100 می شود که اعداد 80 و 20 را در مبنای دو نشان می دهند.

در این آرم می توان بین دو حرف E و x فلش سفید رنگی را دید که تأکید بر سرعت و دقت دارد، که بخشی از هویت کاری این شرکت پستی است.

IBM

این یک آرم برای استفاده داخلی در شرکت IBM است. این شرکت در مورد آرم داخلی خود بسیار راحت برخورد کرده است؛ بر خلاف شرکت های دیگری که به هیچ وجه حاضر به تحریف لوگوی خود حتی برای فعالیت های داخلی خود نیستند.

SUN system

آرم Sun Microsystems یک مثال خارق العاده از تقارن است! این یک ایده زیرکانه است که حروف u و n وقتی کنار هم گذاشته می شوند، خیلی شبیه حرف S به صورت عمودی است که در مربع ایجاد شده، هر کدام از این حروف، هم نقش S را بازی کرده و هم هم نقش حروف n و u را بازی می کنند.

Marriage- Family

Families و Mariage دو مجله از Readers Digest Stable هستند. بدون توضیح مشخص است که هر یک از این مجله ها در چه زمینه ای هستند!

این آرم برای یک بازی معمایی به نام Cluenatic ساخته شده است. در این بازی چهار گوی که در یک مارپیچ گیر افتاده اند باید آزاد شوند! آرم این بازی، حروف C، L، U و E رو به صورت یک مارپیچ درآورده است که از دور شبیه یک کلید به نظر می رسد.

این آرم شرکت تجاری Eight است، با کمی دقت متوجه خواهید شد که تمام حروف کلمه Eight به کمک قطعاتی از عدد 8 نوشته شده اند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=747&rnd=7768

نظر بازديدکنندگان (8)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما