دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانو
تاریخ: 1390/11/23
تعداد بازديد : 6147

هایبرید اسکچینگ

دوره جدید هایبرید اسکچینگ ویژه آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از هفته دوم اسفندماه درمرکز آموزش های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

مدرس این دوره مهدی اصل فلاح، عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر و مولف کتاب خط طلایی، صد درس کلیدی بیان ترسیمی در طراحی صنعتی می باشد.

دوره هایبرید اسکچینگ آمیزه ای از مهارت های مکمل در بیان طراحانه را در بر می گیرد که شامل برنامه ریزی، مدیریت محتوا و زمان در آزمون عملی، فرایند طراحی، استراتژی های حل مساله در آزمون عملی، خلاقیت و ایده پردازی، مهارت های ترسیمی و شیت بندی و گرافیک طراحی می شود.

این دوره در 12 جلسه سه ساعته در مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان ادوارد براون، کوچه امین، پلاک 3 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است رتبه های اول تا سوم دانشگاه ها و نیز رتبه های اول تا دهم مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد، با ارائه مدرک (نامه از دانشگاه و یا کارنامه مرحله اول آزمون) از 50 درصد تخفیف این دوره برخوردار خواهند شد. همچنین دوره های بعدی هایبرید اسکچینگ در اردیبهشت و خرداد 1391 در همین مرکز و یک دوره فشرده نیز در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت 24 ساعته با شماره تلفن گویای 66571363 تماس گرفته یا به شماره تلفن 09391801900 یک پیام کوتاه بی متن ارسال نمایند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=971&rnd=1651

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما